środa, 17 grudnia 2014

Okres przedświąteczny

No więc z racji nadchodzących świąt musiałam trochę zająć się ogólnym sprzątaniem. Właściwie już połowa grudnia i coraz mniej na to czasu. Okres przedświąteczny to chyba najgorszy czas dla ludzi na diecie. Jak Wam idzie? Ja musze powiedzieć, że na razie dobrze, ale już czuję tę magię w sklepach i nie wiem jak będzie w okresie świąt! Zastanawiałam się nawet jak odchudzić menu wigilijne i czy w ogole się da patrząc na naszą tradycję no ale jest jeszcz troche czasu, żeby o tym pomyślećJ Może macie jakieś sprawdzone przepisy? A może odpuścić dietę w czasie świat i nie zastanawiać się nad kalorycznością tych posiłków.? Dylematy! Jak zawszeJ No, ale do świąt jeszcze trochę, a tymczasem przedstawiam moje dzisiejsze zdrowiutkie menu. Zainwestowałam nawet ostatnio w nowy blender. Teraz jestem nie tylko królową zdrowych rzeczy, ale także mistrzynią koktajli! Nawet mój mąż stał się fanem tych pyszności.

śniadanie - grahamka , 2 plasterki polędwicy drobiowej, sałatka z cykorii, pomidora i ogórka
II śniadanie - chudy twarożek zmiksowany z miodem i płatkami owsianymi
obiad - miseczka zupy pomidorowej zabielana jogurtem naturalnym z brązowym ryżem, filet z dorsza w sosie jogurtowo- paprykowym, gotowane brokuły,
podwieczorek - kisiel owocowy + jabłko
kolacja - sałatka z kurczakiem

Pozdrawiam
Zadowolona_mama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz