czwartek, 4 grudnia 2014

Joga !

Z małą przerwą, ale wracam do pisania. Tak bardzo cieszyły mnie 4 kg mniej,  że zapomniałam relacjonować dalej co z moją dietą. Otóż mogę powiedzieć, że na dzień dzisiejeszy jest to prawie 5 kg :) Idzie mi coraz lepiej, szczególnie, że wypracowałam schemat urozmaicania posiłków . Mam nadzieje, że Wy też tak robicie bo jedząc wciąż to samo chyba nikt nie jest w stanie długo wytrzymać. Dzisiaj przygotowałam dla mojego męża no i oczywiście siebie przepyszne muffinki! , przepis znajdziecie tutaj: http://vitalia.pl/index.php/mid/118/fid/1480/odchudzanie/diety/recipe_id/29512. Teraz mam nową misję, chcę żeby mój mąż też zaczął się zdrowo odżywiać tak jak ja :) Nie żebym szukała wsparcia, ale uważam, że jest to doskonały moment, żeby zmienić nawyki całej rodziny. No oczywiście oprócz mojego synka, on rośnie - może wszystko :)
Dlaczego w tytule joga? Bo postanowiłam spróbować czegoś nowego! Tyle słyszałam pozytywnych opinii na temat tych zajęć, że postanowiłam spróbować ! I co ? Efekt po -  nieziemski! Wypoczętą, zrelaksowana i gotowa do działania. Polecam !

Mój jadłospis na dziś :

Śniadanie: Grahamka z szynką, pomidorem, sałatą i ogórkiem, sok buraczkowy

Śniadanie II: Jabłko z cynamonem

Obiad: Zupa pomidorowa, gotowane warzywa i odrobina gotowanego mięsa

Podwieczorek: muffinki warzywne !

Kolacja: jogurt z musli, marchewka :)

Pozdrawiam  ciepło! 

Zadowolona_mama 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz