wtorek, 25 listopada 2014

Jakby ktoś pytał - jest progres! :)


Dzisiaj zaczęłam dzień od ważenia. I co ? Waga 74 kg. Co oznacza, że jest już mnie mniej o 4 kg i powiem Wam, że widzę różnicę , już nie mówiąc o tym, że zwiększyłam swoją motywację do działania razy 2!. Przez pewien czas miałam problem z różnorodnością posiłków (wiadomo, że wszystko po jakimś czasie się nudzi), ale jak już wspominałam wcześniej kilka przepisów i to przyznam całkiem smacznych udało mi się znaleźć na Vitalia.pl, gdzie ludzie dodają swoje pomysły na zdrowe dania. Tak więc źródło inspiracji już jest, a mata do ćwiczeń zdaje egzamin codziennie:) Na razie jestem pełna optymizmu, bo coraz częściej widzę, że mając dobre założenie i plan można wiele osiągnąć! Zatem moje drogie zero wymówek, czas działać!

Śniadanie - grahamka, 2 plasterki polędwicy drobiowej, sałatka z cykorii, pomidora i ogórka kwaszonego z łyżeczką oliwy i świeżymi ziołami, kawa zbożowa na mleku 2% bez cukru

II śniadanie - chudy twarożek zmiksowany z bananem, kiwi i  płatkami owsianymi

Obiad - miseczka zupy pomidorowej zabielana jogurtem naturalnym z brązowym ryżem, filet z dorsza w sosie jogurtowo- paprykowym, ziemniaki w mundurkach, gotowane brokuły

Podwieczorek - kisiel owocowy,

                                   Kolacja - sałatka z kurczakiem, kromka chleba razowego, 


Pozdrawiam

Zadowolona_mama

2 komentarze:

  1. Ciekawe ile to daje kalorii ogółem i jaki rozkład?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanie: 350 II Śniadanie 300 Obiad :400 Podwieczorek 150 Kolacja 300. to jest bilans +/- 1500 kcal. ;)

    OdpowiedzUsuń