środa, 29 października 2014

A może tak inaczej?



Ostatnim czasem przeglądając różne portale i fora natrafiłam na portal Vitalia. Słyszeliście o tym? Nigdy nie chciałam inwestować w diety, ale patrząc na efekty innych przyznam, że trochę zmieniłam zdanie. A może by tak wykupić jakąś dietę? Oczywiście wiem, że mogę sama to zrobić, ale może z pomocą innych byłoby łatwiej?, albo bardziej efektywnie?. Przyznam, że nurtuje mnie ten temat. Wiadomo, że lepiej byłoby skorzystać z diety z polecenia znajomej, czy kogoś z rodziny, ale czy sukces tylu kobiet potwierdzony relacjami i zdjęciami nie jest wystarczającym powodem by zacząć. Szczerze?! Nie wiem! Muszę jeszcze nad tym pomyśleć. W końcu to zawsze jakaś inwestycja na którą muszę wyłożyć część swoich dochodów. A mając dziecko sami wiecie, że jest ich nie mało. Z drugiej strony moja dieta nie jest jakimś ''widziMisię'', ale poważną deklaracja zmiany ! ;)
A tak apropo diety:
Śniadanie: Owsianka ;)
Przekąska: Jogurt naturalny z cynamonem i owocami
Obiad: Gotowany kurczak z warzywami
Przede mną jeszcze podwieczorek i kolacja.
Jak mogę ocenić swoje samopoczucie do tej pory? 
Najedzona ,, o dziwo ;) '' i zadowolona z siebie! A przecież o to właśnie chodziło :).

Pozdrawiam
Zadowolonamama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz