piątek, 31 października 2014

Tydzień !



Dziś mija tydzień odkąd jestem na diecie. Wynik? Dość zaskakujący! 1 kg mniej na wadze, ale za to plus 1 kg więcej do samozadowolenia! Dzisiaj rozpoczęłam dzień od pysznego śniadania. Musli z jogurtem naturalnym i suszoną żurawiną. Pycha. Zaczynam coraz bardziej doceniać zdrowe odżywianie. Zbilansowana dieta wpływa na wszystko, dosłownie wszystko ;) Co prawda czasami mam ochotę na coś słodkiego i tylko to sprawia, że trochę boję się o moją asertywność, no ale... jak na razie idzie mi całkiem nieźle. Na obiad przygotowałam łososia ( opcja z piekarnika - nieziemska! polecam ;) ) do tego warzywa i mój dzień zaliczę do udanych. Na szczęście jak zwykle mnóstwo pracy przede mną związanych z domem i moim maluchem, także o czas na myślenie o jedzeniu nie musze się martwić.
Tak gdyby kogoś interesowało lub potrzebował inspiracji przedstawiam mój dzisiejszy jadłospis:
Śniadanie: Musli z jogurtem naturalnym + suszona żurawina
Drugie śniadanie: Jabłka z cynamonem i połówką banana
Obiad: Łosoś z piekarnika z warzywami na parze
Podwieczorek: Sałatka z warzywami + łyżka otrębów owsianych
Kolacja: Serek wiejski, pomidor, dwie kromki chleba razowego

Pozdrawiam
Jeszcze bardziej zadowolona mama!

1 komentarz:

  1. łosoś mniammmm:) musisz wejść w opcje usatwienia bodajże i dodać gadżet kochana:) dodaj gadzet obserwatorzy, wtedy ja Cie dodam do obserwowanych i bedę widziała u mnie kiedy napiszesz nowy post :)

    OdpowiedzUsuń