piątek, 24 października 2014

Początki...



Postanowiłam założyć bloga, by dokumentować moją walkę z nadwagą, której trochę ostatnimi razy się nazbierało. Ktoś może zapytać dlaczego akurat teraz? Co takiego wpłynęło na moją determinację?
Otóż nic innego nie motywuje Cię tak bardzo jak fakt, że chcesz by twoje dziecko nie musiało się w przyszłości za Ciebie wstydzić. Co prawda Kubuś ma dopiero 3 miesiące, ale ja wiem jedno! Chcę by pamiętał mnie jako wesołą, dobrze wyglądającą i przede wszystkim spełnioną mamę, która Go kocha! Błahe? Być może, ale myślę, że w gronie mam znalazłaby się nie jedna, która ma ten sam cel, której szczęście i zadowolenie dziecka jest najważniejsze!, a jeżeli przy tym i ja mogę być najszczęśliwszą osobą na Ziemi to dlaczego by tego nie zmienić!


Wzrost: 174
Waga: 78 kg
Cel: 64kg
Czas start ! :)

1 komentarz:

  1. Jolu, wklej ikonkę obserwatorów, bo nie mozna Cię w żaden sposób śledzić:)no i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń