piątek, 7 listopada 2014

2 tygodnie - zaliczone ;)


Mój jadłospis na dziś:

ŚNIADANIE
2 kromki pieczywa żytniego pełnoziarnistego z serem twarogowym chudym, mały pomidor, pół papryki czerwonej

II ŚNIADANIE
Koktajl z owoców cytrusowych (1/2 banana, kiwi, mandarynka, kubeczek kefiru).

OBIAD
Mintaj pieczony w ziołach, brokuły gotowane na parze, ziemniaki gotowane na parze, szklanka soku porzeczkowego.

PODWIECZOREK
Jogurt z musli

KOLACJA
Grahamka, jajko , pomidor, kilka rzodkiewek, 4 oliwki zielone

Jest coraz lepiej.. Po dwóch tygodniach spadek wagi o 2,5 kg przy diecie około 1500 - 1600 kalorii. Jestem z siebie bardzo zadowolona, bo widzę, że odżywiając się zdrowo krok po kroku osiągam to co założyłam. Jesień za oknem, a w moim domu istna wiosna! Mam lepszy humor, więcej energii na wszystko, a przede wszystkim więcej zapału dla mojego synka. Bajka! Dzisiaj dla zachowania aktywności wybiorę się na spacer,. Postanowiłam również wybrać się do kosmetyczki, tak w  ramach nagrody za dobrze wykonane dwutygodniowe zadanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam

Zadowolona_mama

2 komentarze: